ثبت اختراع جوان ایرانی در وب سایت کیک استارتر
نوشته شده توسط : علی افشار

وب سایت کیک استارتر وب‌سایتی است که ایده‌های خلاقانه سرتاسر جهان را جمع آوری کرده، آن‌ها را در سایت معرفی نموده و برای پیشرفتشان از کاربران کمک می‌گیرد!

یکی از خبرهای این وب سایت دارای تیتری با عنوان فناوری در ایران است. آقای مهدی تقی زاده، از شهر شیراز، دستگاهی را اختراع کرده است که در نوع خود جالب و کاربردی به نظر می‌رسد! نام این پروژه Hot Food است! البته این وب‌سایت، با آپلود فیلمی که توسط خود این مخترع جوان به دست آن‌ها رسیده است، خیال خود را راحت کرده طراحی سایت و از هرگونه توضیحی در مورد این دستگاه خودداری نموده است؛

این دستگاه کوچک، یک وسیله برای پخت و پز یا گرم کردن غذاست که کارکردی بسیار ساده داشته و البته به راحتی قابل حمل است. این وسیله به راحتی و تنها با یک آداپتور شارژ شده و در کمتر از 15 دقیقه آماده به کار می‌شود. گرمای این دستگاه نزدیک به 80 درجه خواهد بود. جالب اینجاست رژیم لاغری که در حین کار با این دستگاه، بدنه آن به هیچ وجه گرم نشده و به راحتی می‌توان هنگام کار نیز آن را حمل کرده و جابه‌جا نمود.

نکته جالبی که سایت کیک استارتر به آن اشاره کرده، این است که هیچ شخص، شرکت یا اسپانسر خاصی در تولید، طراحی و یا تکمیل این پروژه ایشان را همراهی نکرده و این محصول کاملا به طور شخصی طراحی و تهیه شده است. این سایت اضافه می‌کند که ما از شما دعوت می‌کنیم که با حمایت مادی و معنوی از مخترعین جوان، به خلق محصولات جدید برای زندگی بهتر کمک کنید!





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: